dijous, 24 de desembre del 2009

Vida a Sonora

Fa temps que no escric, i es que la vida a Sonora es mes aviat 'insonora'... O potser per la meva proximitat a un membre d'AA, aquesta experiencia em sembla com l'aigua: incolora, inodora i insipida. I ara estic exagerant, es clar, pero el simil es perfecte --o no?

Nomes cal comparar les fotos de Seattle amb les de Sonora i San Francisco per entendre la diferencia --aqui, tot es atenuat, mentres que alla, tot era brillant, explosiu! I em pregunto quin paper hi juguen les drogues i l'alcohol en aquesta percepcio tan diferent de la realitat...

No em recupero del 'baixon' de tornar de la reserva. L'excitacio californiana m'ha durat ben poc, i a fe que la meteorologia no ha ajudat gens ni mica. De nou, em sento atrapada i a l'espera de NO SE QUE...

Toca tocar el dos... ben aviat...

Es curios, perque vaig marxar de la reserva perque sentia que 'perdia el temps' i l'he acabat perdent igualment... o no? Vaaaale, tot serveix com a experiencia, mai no se sap fins que no es prova, pero l'estada a Sonora s'esta allargant excessivament, ho reconec, i crec que en part es perque no vull passar les festes sola, diga'm carrinclona...

Next? Casa? Who knows...

Per cert, bones festes! Ja podeu estar segurs que al 2010 l'aventura continua!

2 comentaris:

  1. a casa, ja?? noo!!!! i mira que et trobem a faltar, eh!! pero no, segurament la costa est encara te moltes mes coses per ensenyar que la oest, no ? lloga un cotxe i ves fent quilometres fins que trobis un lloc guay. si no el trobes ho dius, que t'ajudaré a buscar-lo.
    un peto de debò.

    ResponElimina
  2. nano, ja m'agradaria, ja, pero no pot ser! em fan fora d'aquest pais el 13 de gener, i no veig clar canviar de pais, seguir viatjant... estic cansadota... crec que necessito passar per casa --pero nomes per agafar impuls i continuar!

    ResponElimina