dimecres, 6 de gener del 2010

Final de trajecte

Ara que tots sabeu que torno, ningu llegira aquesta entrada, pero sento que el blog de les meves aventures necessita un final... del primer capitol, es clar.

Torno a ser al punt de partida, en aquesta magica ciutat que em te el cor robat i on encara ara, continuament, em sento envoltada de bons designis i un etern somriure. Seattle, mon amour.

Em sento a la recta final d'aquesta immensa muntanya russa on he estat pujada durant tres mesos, plena de 'subidons' i tambe d'algun 'baixon', pero en definitiva una d'aquelles atraccions on tornaves a fer cua per pujar-hi una vegada i una altra.

I aixo es exactament el que fare. Em tornare a posar a la cua per, ben aviat, tornar a gaudir dels altibaixos d'aquesta muntanya russa que vull que sigui la meva vida.

Us estimo!

2 comentaris: