dimarts, 17 de novembre del 2009

Impressions nocturnes de Flagstaff, AZ

Ja soc aqui! Flagstaff no rima amb rasca, pero per poc --tambe us dic que podria ser pitjor! Ho considerare un entrenament per la meva estada a Black Mesa --alla si que flipare!

Us escric aquestes paraules amb l'estranya banda sonora dels trens nocturns que creuen la ciutat, llarguissims trens de carrega que 'xuflen' com mamuts als passos de nivell. He sortit a donar una volteta i --per variar-- la ciutat m'encanta! He caminat una miqueta per la famosissima Route 66 --i si, aixi, de nit, fa canguel.li... Tambe per variar, la ciutat esta PLENA de bars --vade retro, satanas! No mas! Please! Sort que ara, amb els indis, em desintoxicare: ho necessito!

Dema coneixere mes gent de la caravana cap a Black Mesa, visca! Us explico la idea, que no se si ha quedat clar el que fare. A partir de dissabte, durant una setmana, penya de tot el pais (i part de l'estranger) anem a ajudar els indis que viuen alla: tallar fusta, arreglar cases, etc. Pero tambe necessiten gent que els ajudi tot l'any a pasturar cabres, cuidar nens i avis, qualsevol cosa, i crec que jo m'hi quedare un meset... a veure si aguanto!

A partir de dissabte, doncs, estare incomunicada una bona temporada, o sigui que afineu la telepatia, perque sera l'unica manera de rebre el vostre amor, anims i carinyo! Jo, cada dia, quan vegi sortir el sol, pensare en vosaltres i us enviare la meva energia, ok? Quedem aixi, doncs...

Mentrestant, encara caura alguna entradeta mes al blog, i tambe fotos. Que consti que jo inento enviar el link que toca perque tots les pugueu veure, fins i tot els que no teniu facebook, pero a veure si invento algun altre sistema, que ja sou massa gent els que em dieu que no les podeu veure...

I tambe tinc una altra sorpresa, pero crec que me la guardo fins d'aqui a uns dies --es que no esta acabada del tot... ja ho veureu!

Finalment, de nou insistire en la idea dels petits senyals que m'acompanyen en aquest cami, petits detalls, regals de la vida que em fan somriure per un instant, em fan sentir felis* i em diuen 'si!' De vegades es veure un animal, o alguna cosa significativa que t'omple l'esperit! A Seattle em passava constantment, per aixo ha estat tan magic per a mi, i avui tambe m'ha passat diverses vegades, visca! Son com petites confirmacions de que la cosa rutlla, que tot va be, que he pres la decisio correcta: gracies, vida!

IN LOVE AND RESISTANCE

indilaia
(a veure si aviat em donen un nom indi com deu mana! O millor: s'accepten propostes!)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada