dimarts, 17 de novembre del 2009

Sol i palmeres a Los Angeles, California

Los Angeles, California (CA), es la primera de les escales del meu trajecte cap a Flagstaff, Arizona (AZ), i he de reconeixer que el sol radiant i les palmeres arreu eixamplen l'esperit! Una afortunada i fugas* visio del cartell de 'HOLLYWOOD' des de l'avio i un canvi de terminal a l'aeroport es tot el que veure de Los Angeles --de moment. Tot i que es una ciutat que no em crida gens l'atencio, nomes em cal una bona excusa --i un bon guia local, if possible-- per tornar-hi algun dia.

Phoenix, AZ, es la seguent parada, i sera igualment calida i rapida.

Pero no crec que la meva arribada a Flagstaff sigui calida en absolut, ja que es una ciutat que esta, calculo, a uns 2000m (7000 peus) i amb unes temperatures d'entre 5 i -15 graus ara mateix.

I tanmateix, friso per arribar-hi!

La cosa ha estat una mica precipitada perque ahir vaig comprar els bitllets... i em vaig equivocar de dia! Pero de nou, les coses no passen perque si i estic contenta de seguir endavant l'aventura --no hi havia manera de marxar de Seattle, eh?

Mes informacio sobre l'activitat que dure a terme a Black Mesa: http://www.blackmesais.org/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada