dimarts, 20 d’octubre del 2009

24$ each, 2 for 40$

Em sembla que us ha agradat forsa*, aixo de l'intringulis de la feina... Per peticio popular, aqui van algunes pistes... Ja us avanso* que -evidentment- l'he acceptada, pero de que es tracta?

1- Treballo just al davant of the very first Starbucks Coffee, l'original, el number one!
(Els qui reclamaveu 'posavasos' --fet!)
Gracies a la col.laboracio ciutadana, trobareu mes detalls aqui -amazing!

2- Repeteixo tantes vegades com puc la frase que dona titol a aquesta entrada

3- El meu jefe es diu Carlos Nacaome i es d'El Salvador

4- Hi passo una mica de fred, a la feina

5- M'encanta!

La solucio? Proximamente en facebook, amb foticos! (Ja passare el link, don't worry els qui no sigueu facebookians...) No em fare rica --ja ho soc!-- pero almenys no em gasto la meva pasta, i si em dona per pagar-me les birres post-curro, que en son unes quantes, ja estic contenta. Avui ha estat el meu segon dia, i el millor de tot es que no tinc horari ni dies fixes! Decidim sobre la marxa. En resum, una joia.

A mes a mes, amb aquesta flor al cul que el cosmos m'ha donat, estic coneixent a la gent mes extravagant i extraordinaria de la terra, i ja tinc un fotimer de contactes per a la meva croada indigenista. Una croada que, per questions climatologiques OBVIES, haure de redefinir i en part postposar, pero mai cancel.lar! Ja ho se, ja ho se, tothom em va dir que estava pirada per voler anar a Alaska ara, pero si la Laia no va a Alaska, Alaska va a la Laia, i ahir el gran mestre xaman Bill, de Barrow, em va beneir! A mi, i a una loto rapid del meu jefe, el Carlos (quedeu-vos amb el nom, que em sembla que portara cua), i li van tocar 1000$!! Almenys s'ho va currar i ens va convidar a sopar...

Tambe se m'han obert diverses portes al gran territori Lakota (sioux, para los amigos), a unes reserves de Dakota del Sud, que encara que no rimi amb 'rasca', com Alaska (aquesta l'havia de dir!), el clima alla es ara, si fa no fa, el mateix, grau amunt grau avall... Per tant, deixarem l'expedicio per quan tornin a brotar les floretes de l'estepa i anirem cap al sud, segurament d'aqui a un mes o aixi, cap a territori Pueblo --si si, els del tabac de liar barato--, a Santa Fe, New Mexico. Crec que fins i tot em saltare California, pero aixo no es pot dir mai. Agraeixo a tothom els consells i recomanacions per visitar parcs naturals, pero la meva ment carbura a un altre nivell, tal i com podeu comprovar...

Aixi doncs, mentres deixo que es carreguin les fotos al facebook, sortire a comprar birres i altres queviures de primera necessitat per tenir ben abastit el meu refugi a cal Jason, a First Hill, i fare temps abans d'anar a trobar-lo al The Hideout, el nostre Electric de Seattle. Tot i que avui no hi sera en Chuck, el meu barman preferit i cocteler de capsalera*, espero coneixer per fi a un tal Erik, un bon amic del Jason que la Marina m'ha recomanat especialment... a veure que passa...

8 comentaris:

  1. ets taquillera? poooobra!! jajajja
    peto des de la llunyania

    ResponElimina
  2. Quina enveja em fas... escriu un llibre (o un guió) i forrat per tots nosaltres!!!

    ResponElimina
  3. ja us he explicat que m'he tirat al meu jefe?? no, no ho explicat, aixo nomes us ho explico a vosaltres, fidels seguidors del meu blog... les coses van MOOOLT rapid, aqui...

    us estimo!

    ResponElimina
  4. per cert, 'el meu cambrer preferit es diu chuck, no hutch, ara ho canvio...

    ResponElimina
  5. Enhorabona Laia!! Veig que has tingut un bon començament!! Que tot et continui així maca... Besets!!

    ResponElimina
  6. juas! una semana y ya tiene amigos, trabajo y amante! aqui el que no corre vuela! bien blonda!

    ResponElimina
  7. No es per treure't mèrits però em sembla que al ianqui hi follaria fins i tot jo... je, je.
    Reitero el que vaig dir: escriu un llibre.
    P'tó.

    ResponElimina
  8. ningu ha dit que tingues merit cardar als USA, en tot cas s'ha de tenir estomac! pero bueno, es d'El Salvador, rollo indio, diferent dels ianquis... Pero sip, gloria, aqui plouen oportunitats!

    ResponElimina