diumenge, 25 d’octubre del 2009

Experience the difference

"Experience the difference" es el motto --slogan-- dels AMC Cinemas, on vaig anar a veure la peli del Michael Moore, "Capitalism: A Love Story". Ja hi eren, aquests cinemes, a Manchester, i alla ja hi vaig 'experience the difference'. Pero nanos --Sergi Costa!--, de debo, aixo es un cinema i no les sales que tenim a casa! Seients reclinables! Increible! La peli, molt bona. Experience the difference at AMC Cinemas!

Experience the difference de fer la bugada al sotan de l'edifici, com a les pelis, i temer que en qualsevol moment marxi la llum i aparegui un psicopata homicida amb una destral... creepy...

Experiencen the difference de llensar* les restes del menjar a la pica i fer servir la trituradora del desaigue, un invent que tambe hem vist a les pelis nascut de les calderes de Pedro Botero! Es diabolic! Aixo quan cuinem a casa, es clar, i son MOLT POQUES vegades...

Experience the difference de dormir en un sac of the US Army, un dels nous, aparentment d'algun caigut en combat a l'Iraq --revenen aquest material per 5$ a les charities i rummage sales... El millor sac on he dormit en ma vida! (quan vaig aconseguir deixar de pensar en les possibles histories que hi havia darrera d'aquell sac, of course...)

Experience the difference de marejar-te quan demanes un cafe... o qualsevol cosa: les possibilitats son infinites, vertiginoses! I no us dic res d'anar al super! Encara m'estic recuperant de l'estress que he passat l'ultima vegada, ara fa una estona... Nomes per triar birres ja cal un planol! Aixo si, aquest pais es el paradis de les birres! Wow!

Experience the difference d'haver de donar propina a tot quisqui... sense comentaris, perque encara em cou...

Experience the difference d'anar somrient pel carrer i que et tornin el somriure, i que tothom et parli i sigui amable amb tu --malgrat que aixo tambe te el seu limit despres d'una jornada al mercat!

Experience the difference de fumar-te un peta al terrat d'un edifici, Clerks total, i fent una ronda americana, of course! Us asseguro que no va ser facil baixar d'alla...

Experience the difference d'anar en un Volvo de l'any de la catapum, amb tanta merda a dins que ni m'hi cabien les cames, que es calava a cada pujada --i a Seattle n'hi ha unes quantes-- i amb el conductor una mica piripi --una mica, nomes... tot molt divertit, aixo si! (Mark/Marcos, thanks for the ride!)

En definitiva, experience the difference everywhere you go!

6 comentaris:

  1. experience the difference everywhere you go!
    m'has fet pensar en Singles, una peli que passava a Seattle...
    Great!
    Abraçada

    ResponElimina
  2. Eiii! Jo recordo fer la bugada al bloc de pisos on vivia al meu germà a Toronto... Era realment sinistre!
    Ja l'has rentat, el sac de la US army? Qui sap què feia aquell pobre soldat les nits solitàries a l'Irak.
    Genial, la crònica. Go, girl, go!

    ResponElimina
  3. singles! si! fa molt de temps, d'aquesta peli, l'hauria de revisar...
    el sac estava net --guaranteed!
    thank you guys! miss you...

    ResponElimina
  4. trobo que estas gaudint massa... hauries d'anar tornant per deixar de fer enveja... petóoo!
    s
    ps: si només valen 5 dòllars, porta-me'n un de sac que el meu ha mort!!!

    ResponElimina
  5. sergi, si en trobo, va un per tu, un per mi i per tothom qui vulgui!

    sergi i gloria: esta fotut aixo dels posavasos del starbucks, perque a l'original no n'hi ha, nomes fan cafe per emportar... De tota manera, ja vaig recollint altres 'regalitus' per vosaltres, ok? Envieu-me per mail les vostres adreces actuals, que potser m'inspiro i us ho envio!

    petons

    ResponElimina
  6. rubia te siento más viva que nunca! mola! love you!!!!!!!!

    ResponElimina