diumenge, 18 d’octubre del 2009

From the Center of the Universe

Avui he anat al centre de l'univers. Si si, tal qual. Quan hi he arribat, he hagut de retardar 5 minuts el rellotge, perque aixi es fan les coses al centre de l'univers: Fremont. Estan tots 'majares' perduts, pero d'aquella bogeria entranyable de la que fa temps m'intento impregnar. Per tant, de nou, m'hi he trobat com a casa! En alguns hi he reconegut una mirada complice, i es que crec que es la major colonia deimiota a la Terra... i nosaltres sense saber-ho!

Suposo que deu ser per aixo, per aquesta mena de forsa* centripeta que surt del centre de l'univers, que cada dia, despres de coneixer algu nou, inevitablement em trobo a aquesta persona a l'altra punta de la ciutat i ens saludem com si fossim vells amics del barri. Es o no es genial? I nomes en tres dies!

Parlant de coneixences, avui he conegut en Pavel, un ucraines que parla catala, toma ya! Marxa dimecres cap a Nova Zelanda... mmm... pero no, encara no, el centre de l'univers em te atrapada!

He mirat millor aixo d'Alaska i, ves per on, a principis de novembre tornen a baixar els preus... Si?, doncs ho tens clar! Si ja era una bogeria anar-hi ara, ni t'explico la rasca que hi deu fer al novembre! A mes a mes, al novembre ja no hi tindria res a fer alla... no... millor m'espero, a veure si 'algu' mante en peu l'oferta d'anar-hi a l'estiu i podem anar-hi junts... Ah, l'estiu! A saber on sere i que fare, a l'estiu!

Ja he quedat dema amb el Carlos, el meu jefe-to-be, per veure si la cosa va be... Mantindre la intriga una mica mes, encara, que si no em deixareu de llegir!

I parlant de llegir, al costat de l'hostal hi he trobat una llibreria GENIAL especialitzada en anarquisme i lluita obrera, plena de fanzines i revistes meravelloses i amb un raconet on t'hi pots quedar tot el temps que vulguis llegint i prenent un cafeto... 'nao acredito', que dirien al Brasil!

Una abrasada* galactica from the center of the universe a tots!

2 comentaris:

  1. trobo que ho estas fewnt molt bé això d'escriure, per haver.ne après fa tant poc!!
    continua amb la intriga, ara bé, podries fer-ho tipus csi ia anar donant pistes, no? i qui ho encerti abans premi!! un posavasos de l'starbucks!!!
    peto
    s

    ResponElimina