dimarts, 8 de desembre del 2009

23 de novembre, Dine Bikeyah

23/11/09, Big Mountain - Katherine Smith's

Esmorzar. Quin xou. Aqui cada apat es pantagruelic. Aquesta penya es passen el dia jalant! Hi ha menjar per un regiment, tal com imaginava. He fet ben fet de portar poca cosa...

(...) Dema marxarem d'aqui, i en part me n'alegro. Em sento una mica l'ovella negra d'aquesta colla, pero com se sentiria un america al cau? Vaig a la meva bola, intento ajudar al maxim pero em sento cansada, no per la feina sino per certes situacions...

Peeling bananas and cutting apples. Aquesta ha estat la meva tasca matinal. A la tarda, una mica d'aixo i una mica d'allo... Dema marxarem perque fem nosa. La veritat es que espero que passi aquesta setmana sencera i, tot i que se que la solitud sera gairebe total a partir de llavors, l'aprenentatge sera... mes profund, suposo...

Quin cel tan meravellos! De matinada, quan surto a pixar, es espatarrant --sembla que pugui tocar els estels! The sound of silence...

(...) Son quarts de nou i ja som al llit. A casa son les 4.30h de la matinada, i per primer cop no em sento tan lluny, sabent que fem el mateix: dormir. En canvi, em sento a anys llum de Seattle, on son les 19.30h i tot just es comencen a activar, com aquell qui diu... ah, Seattle...

M'encanta l'olor de la fusta, d'aquesta fusta, quan crema a les estufes! Crec que es cedre, mmm... M'encanten les olors d'Arizona --excepte una: la meva!

I quines postes de sol tan al.lucinants, a tot arreu: breathless!

Visca America! (i parlo de toot el continent)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada