dimarts, 8 de desembre del 2009

29 de novembre, Dine Bikeyah

29/11/09 - H&B Begay's

Doncs aixo. Que em quedo aqui. No es una idea que m'acabi d'agradar gaire, pero en fi, no se sap mai... Ja tornare a altres cases en altres ocasions --ja hi estic pensant!

Gairebe tothom ha marxat. Em quedo amb el Harry i la Bessie, l'Owen, la Tree, el Jonah i el (?) --aquests dos ultims no sumen 10 anys entre tots dos. A veure com va tot... De moment, molt rentar plats i poca cosa mes --cuinar, jo? Uiiii...

Potser dema ja m'hi poso amb les ovelles --aixo estara be! Almenys no haure de patir per cuinar ni seguir el ritme dels apats de nungu!

Pero necessito rentar-me. I rentar-me el cabell. De debo.

(...) Siiiii! Per fi! Ho he fet! M'he rentat el cabell! ALELUYA!

Per cert, avui ha nevat! Ens hem llevat amb la visio esglaiadora del desert nevat. Oh! La veritat es que m'he acollonit una miqueta, i m'han dit que no anes a pasturar ovelles perque no es refiaven de les meves botes, les meves magnifiques Dr.Marten's liles que a tothom agraden tant! Tambe soc coneguda com 'la que menja entrepans de xocolata' --seria un bon nom indi, no creieu? Aquesta penya no coneix en pa amb xocolata! Ni els indis, ni els americans ni ningu! Incroyable!

Aaaah! Quin plaer! EL CABELL NET!

Dema em 'dutxo' --fijo!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada