dimarts, 8 de desembre del 2009

25 de novembre, Dove Springs

25 de novembre - Food runs - Tim & Belinda's

Que be! Aquest campament m'agrada molt mes! He retrobat en Thomas i en Bear --els vaig coneixer a Flagstaff--, i he conegut en Peter, la Katherine, ETC. El Dan amb la gossa Kitta; el Brian (Ryan?) i la seva familia; en Jack amb la caravana... Ahir vam estar tot el dia preparant capses de menjar tipus lot de Nadal i, a la tarda, repartint-les.

Aquest grupet de gent es conegut com 'Clan Dyken', perque es en gran part gracies als germans Bear i Mark Dyken que s'organitza aquesta caravana des de fa quasi vint anys, i aixi es com es diu el grup de musica que tenen. L'altre campament, que envia supporters a les cases, esta organitzat per Black Mesa Indigenous Support des de fa un parell d'anys --els coordinadors descoordinats! Igualment, esperare a veure que em diuen els de BMIS sobre la familia amb la que em quedare, quin misteri...

(...) L'ultim piti... l'ultim piti? No ho se... Crec que m'ha col.locat una mica i tot... Segur que trobare la manera de seguir fumant --ja tinc calats els que tenen marihuana!!

Intimitat. Solitud. Per fi una mica d'intimitat! Encara no se com m'ho fare per RENTAR-ME una mica... deu meu... Porto uns 4 o 5 dies sense tocar aigua a les parts mes pudentes del cos! Que em passa?? Espero que avui anem a algun lloc civilitzat on poder comprar 'toallitas' --si no, pillo una infeccio segur! El cabell, tema a part... Tambe hauria de comprar mes menjar per compartir, pero cada cop tinc mes clar que no en tinc NI IDEA de cuinar... en fi, a gorrejar...

(...) Som nou persones fent el 'food run' en tres cotxes --4 (Thomas, Bear, Somer, la menda), 3 (Owen, Ray Anne, Becky) i 2 (Alex i Chris, els pirats del ioga). Vols dir que cal? Nosaltres no portem res! Nomes els acompanyem... Ein? Diria que estem fent una mica el paripe...

(...) Cagada. La mandra i la incomprensio m'han privat de coneixer a una gran persona, de tenir una bona experiencia... O no? Que en penso, realment, de passejades com les d'avui?

[aclarire que no vaig entrar a l'ultima de les cases perque estava cansada de fer el burro i va resultar ser la de la Pauline Whitesinger, una de les resistents navajos a HPL mes famosa --que ja repapieja, tot s'ha de dir...]

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada