dimecres, 9 de desembre del 2009

3 de desembre, Dine Bikeyah

3/12/09 - VIA FORA

Segon dia de crisi --i marxo d'aqui. Ja els ho he dit. Reaccions? No ho se... cap? La iaiona m'ha regalat un collaret i una pulsera --ole! Jo crec que a ella li agradava tenir-me per aqui, pero vaja, quin sentit te? Fills i familia els visiten constantment, i si els cal ajuda, la troben. Les ovelles... doncs res, que se n'encarregui el fill, o jo que se --total, tampoc no viuen d'aixo! Els he dit que em sentia avergonyida per trencar el meu compromis, pero que estava segura de poder-los ajudar millor en la seva causa des de l'exterior. Afortunadament, un dels fills, el pare de la nena --otro que tal, raro com ell sol--, ha d'anar a Flagstaff dema, o sigui que ni fet expressament.

Em fa una mica de pena deixar tot aixo, sobretot els gossos --els millors companys que he tingut aqui--, pero nomes una mica. Friso per tornar a la civilitzacio, per veure gent, per parlar amb la mama i altres amics, per escriure a tothom! Aaaah! I rentar-me el cabell altre cop, of course!

I la lluna? Raro raro, avui no ha sortit encara, i aixo que ahir, a aquestes hores, ja lluia ben amunt! Lluna llunera, vine a dir-me adeu, sisplaaaaaaau!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada